31 Mayıs 2012 Perşembe

Zeytinburnu Süleymaniye Doğum ve Kadın Hastalıkları ve Eğitim Araştırma Hastanesi Telefon Adres Fax İletişim Mail ulaşım

 Ana Sayfa     Zeytinburnu Süleymaniye Doğum ve Kadın Hastalıkları ve Eğitim Araştırma Hastanesi Telefon Adres Fax İletişim Mail ulaşım


   İlçelerin alfabetik sırasına göre İstanbul da bulunan bütün Devlet Hastaneleri,  Aile Saglik Merkezi,  Ana Çocuk Sağlığı, Verem Savaş Dispanseri, Ağız Diş Sağlığı Mrk. Dializ Merkezleri, Kan Merkezleri, Acil Yardım İstasyonları,  Özel Tanı Tedavi Merkezleri ve Sağlık Merkezlerinin Telefon, Adres, Mail vb İletişim bilgilerini bulabileceğiniz bir sayfa…
İLÇELER
KURUMLAR

Süleymaniye Doğum Ve Kadın Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi



SÜLEYMANİYE DOĞUM VE KADIN HASTALIKLARI
EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
(SEMİHA ŞAKİR HİZMET BİNASI)
Santral : 0212 664 53 55 - 56
Faks: 0212 416 98 14
Hastane Müdürü:Mevlüde Südan
Adres:Telsiz Mah. Balıklı Kazlı Çeşme Yolu No:3 Zeytinburnu-İSTANBUL


SÜLEYMANİYE DOĞUM VE KADIN HASTALIKLARI
EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
KAZLIÇEŞME SEMT POLİKLİNİĞİ

Tel : 0212 679 08 79
Tel : 0212 582 69 88
Adres : Gökalp Mah. No: 51/1 Sok. Zeytinburnu-İSTANBUL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder